Kennis op doen?

Regelmatig schrijven wij blogberichten die tips, nieuwtjes en trends bevatten welke essentieel zijn voor ondernemers in deze tijd. De technologie ontwikkelt zich verder en Google wordt steeds slimmer, waardoor het raadzaam is om te kijken welke weg je inslaat om jouw concullega’s voor te blijven.

#3 Hoe voeren wij een zoekwoordenonderzoek uit?

Stap 1: welke diensten/producten + werkgebied? Je geeft bij ons aan welke diensten/producten belangrijk voor je zijn of wij bekijken je website waarbij we vaak al over voldoende informatie beschikken om een uitgebreid zoekwoordenonderzoek te doen. Daarnaast is het...

Lees meer

#1 Hoe… gaat het schrijven van SEO teksten in zijn werk?

Om ervoor te zorgen dat je met bepaalde zoekwoorden hoog in Google komt te staan is een goede basis belangrijk: SEO vriendelijke teksten. Wij zorgen op verschillende manieren voor deze teksten.  1) Aanpassen van bestaande teksten Dit kunnen teksten zijn die al op...

Lees meer

5 wetenswaardigheden uit Google Analytics

In een tijdperk waarin (bijna) alles online gaat (behalve naar de kapper, schoonheidsspecialiste of de autogarage gaan ;)) is het belangrijk om voor jezelf inzichtelijk te maken waar je bezoekers op je website vandaan komen. Vinden ze jou door een bepaalde zoekterm in...

Lees meer

10 nummers waarop je nog harder kunt werken

Goede muziek tijdens het werk is best wel belangrijk. Moet je verplicht naar een radiozender luisteren waar de hoempapa hits je om de oren vliegen, dan kan ik mij voorstellen dat je wel eens aan iets anders toe bent. We geven je vandaag een gave lijst waarop je nog...

Lees meer

Meest gelezen in 2016

Het afgelopen jaar zijn wij gestart met het schrijven van handige blogs waar je echt wat aan hebt. Tips, handige weetjes en belangrijk nieuws hebben wij via onze blog met jullie gedeeld. Een aantal blogs zijn goed gelezen, deze willen wij graag...

Lees meer

De marketingtrends van 2017

In deze blog gaan we een aantal marketingtrends uitlichten die vermoedelijk in 2017 de overhand gaan krijgen. Marketing is een steeds breder wordend begrip en vandaag de dag moeten ondernemingen steeds meer moeite doen om bij te blijven op het...

Lees meer

Lokaal gevonden worden

Steeds meer van belang: lokaal gevonden worden. In sommige branches start er bij wijze van spreken op iedere hoek een nieuwe concurrent. Wat als die je inhaalt op bijna ieder gebied? Een mooiere website, actief op Facebook met allerlei...

Lees meer

Zo schep je orde in de chaos!

Lijstjes die overal rondslingeren op en om je bureau. Een terugbelverzoek die je vergeten bent. Of iets dat je echt nog vandaag moest doen, maar waar je even niet aan gedacht hebt. Met één van de softwareprogramma’s in onze blog vergeet je geen enkele taak meer! Op...

Lees meer

How to: Vermelding Google Mijn Bedrijf

Hoe komt u aan een complete vermelding in de Google zoekmachine? Vul al uw bedrijfsgegevens in via Google Mijn Bedrijf. Hier kunt u bijvoorbeeld uw openingstijden, adres en telefoonnummer aan toevoegen. Aan de rechterkant van de zoekresultaten...

Lees meer

Alles over Pinterest in 2016

Dat Pinterest ruim zeventig miljoen gebruikers heeft (wereldwijd) en ruim 2 miljoen in Nederland, zegt dat het momenteel een populair social media platform is. Ruim 134.000 Nederlanders maken dagelijks gebruik van Pinterest, waarvan het aantal...

Lees meer

Wat doen wij zodat u hoger in Google komt?

Bij acquisitie vragen bedrijven vaak hoe wij ervoor zorgen dat zij hoger in Google komen. Natuurlijk geven wij niet alles wat wij doen bloot, dat is immers het geheim van de kok. In de infographic hieronder hebben wij stap voor stap uitgelegd hoe we bepaalde...

Lees meer

Haal meer rendement uit uw marketingbudget!

Een wat alternatievere blog voor deze week, omdat we soms allemaal even terug moeten naar de basis. Soms willen we alles tegelijk. Waar ligt ook al weer de focus op? In iedere onderneming wordt wel eens teveel gas gegeven om alle ballen hoog te...

Lees meer

Trends in Google

Onze vorige blog van twee weken geleden ging over producten en diensten die seizoensgebonden zijn. Wij raken als Googlefanaten niet over de zoekmachine uitgepraat, omdat wij als internetmarketing bureau veel waardevolle informatie uit de gegevens kunnen halen. Deze...

Lees meer

Wat Google ons kan vertellen over seizoensproducten

Moet u ‘knallen’ in een bepaald seizoen? Verkoopt u een zomerproduct, of verleent u een dienst waar juist in de winter veel vraag naar is? De zomer komt er aan.. tijd om die bestellingen binnen te krijgen! Wanneer u afhankelijk bent van een...

Lees meer